Dag van vertrek

16 april 2024 - Noordwijk, Nederland

Vrijdag 12 april

iedereen heeft goed geslapen en de taxi haalt ons op om 8.45. Het was even puzzelen met alle koffers maar uiteindelijk paste alles in het busje. De vakantie begint nu echt. We vertrekken met zijn 6e naar Schiphol.
Eerst inchecken op Schiphol. Na de incheck naar de balie met speciale behoefte. Daar kregen we stempels zodat we bij de douane en bij instappen voorrang krijgen. Ook heeft Noud een zonnebloem keykord om dan ziet personeel dat voorrang nodig heeft. Dit werkt top op Schiphol iedereen is er alert op! Dus alles ging super vlot.

op een rustig plekje wat gedronken en daarna naar de gate. We mochten als eerste instappen super fijn!
alles ging snel en na een half uurtje gingen we opstijgen. Noud en noa vonden het super leuk en waren heel relaxed. De hele vlucht was chill en gezellig en was zo voorbij.
na 3,5 uur landen we in turkije.
we werden met een privé transfer opgehaald en dat was geweldig en feest want we een tv met you tube in het busje. Dus de weg naar het hotel begon met snolle bollekes 😄.

Na een uurtje waren we bij het hotel. Spullen op de kamer en naar het avond eten toe. Iedereen was moe van de reis dus eten en naar de kamer. Noa sliep rond 9 uur en Noud moest die avond even alles verwerken van de dag en sliep wat later en onrustiger. Maar waren we trots op onze kids hoe ze het beide vandaag hebben gedaan want het was toch allemaal nieuw en spannend.